Το Contact Center, μέλος του Ομίλου ICAP Outsourcing Solutions, με ηγετική θέση στον τομέα της Εξυπηρέτησης Πελατών και μακροχρόνια πορεία, αναζητά υποψηφίους για τη θέση του υπαλλήλου εξυπηρέτησης πελατών για διαχείριση e-shop. Η εταιρεία προσφέρει full time ή part time απασχόληση με ευέλικτα ωράρια στα κεντρικά της γραφεία στη Καλλιθέα.
Αρμοδιότητες
- Εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου, email και chat
- Διαχείριση αιτημάτων μέσω εισερχόμενων κλήσεων
- Καταχώρηση στοιχείων και αιτημάτων πελατών
- Διαχείριση παραπόνων