Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

8/11/2022

Hotel Operations Manager

Τουρισμός - Ξενοδοχεία

Πόλη ΑΘΗΝΑ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Γενικό Λύκειο

Περιγραφή

O Όμιλος THE NEWEL HOSPITALITY COLLECTION αποτελεί ένα νεοσύστατο brand υβριδικής φιλοξενίας που κατέχει και διαχειρίζεται πλήρως επιπλωμένα και εξοπλισμένα lifestyle hotels & luxury boutique apartments στην Αθήνα, επιτρέποντας στους επισκέπτες της να απολαύσουν την πιο μοναδική εμπειρία διαμονής, αναζητά για μόνιμη πλήρη απασχόληση Hotel Operations Manager.

Ο Hotel Operations Manager (HOM) είναι υπεύθυνος για τις καθημερινές λειτουργίες και για την εν γένει διαχείριση του καταλύματος και το Revenue management, operation costs.

Βασικές Αρμοδιότητες:

  • Υπεύθυνος για την εν γένει διαχείριση του καταλύματος και το Revenue management, operation costs.
  • Άριστη επικοινωνία με όλο το προσωπικό του ομίλου και συνεργασία όπου χρειαστεί.
  • Υπεύθυνος για την σωστή παρουσίαση του καταλύματος προς τις πλατφόρμες και τους πελάτες, ικανοποίηση πελατών, διαχείριση αναφορών
  • Ανάπτυξη και υλοποίηση μιας διαισθητικής και αποτελεσματικής στρατηγικής μάρκετινγκ για την προώθηση των υπηρεσιών του καταλύματος
  • Επίβλεψη εργασίας σε όλα τα επίπεδα (υπάλληλοι υποδοχής, προσωπικό κουζίνας, καμαριέρες, κ.λπ.) και καθορισμός ξεκάθαρων στόχων και αρμοδιοτήτων στον καθένα.
  • Προγραμματισμός δραστηριοτήτων και κατανομή αρμοδιοτήτων για την επίτευξη του πιο αποδοτικού μοντέλου λειτουργίας.
  • Ανάπτυξη και υλοποίηση μιας διαισθητικής και αποτελεσματικής στρατηγικής μάρκετινγκ για την προώθηση των υπηρεσιών του καταλύματος
  • Επιθεωρεί το Food & Beverage
  • Δημιουργία ασφαλούς εργασιακού περιβάλλοντος
  • Διαχείριση προσωπικού, προετοιμασία χρονοδιαγράμματος εργασιών & ανάθεση συγκεκριμένων καθηκόντων
  • Εξασφαλίζει ότι όλες οι λειτουργίες εκτελούνται με κατάλληλο και οικονομικά αποδοτικό τρόπο
  • Βρίσκει τρόπους να αυξήσει την ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών

Απαραίτητα Προσόντα

  • Προηγούμενη εμπειρία, τουλάχιστον 3 έτη, σε αντίστοιχη θέση ξενοδοχείου
  • Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας
  • Πτυχίο ή δίπλωμα στον τουριστικό κλάδο, αποτελεί επιπλέον προσόν
  • Πολύ καλή γνώση MS Office
  • Εμπειρία σε ξενοδοχειακά προγράμματα και κανάλια πωλήσεων
  • Επιχειρηματική αντίληψη και στρατηγική σκέψη
  • Οργανωτικές και διαχειριστικές ικανότητες
  • Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα και στην επίτευξη στόχων

Παροχές

  • Ανταγωνιστικός Μισθός
  • Άριστο εργασιακό περιβάλλον
  • Απασχόληση όλο το χρόνο