Εταιρεία με έδρα στα
Διαβατά Θεσσαλονίκης , ζητά
υπάλληλο για εξυπηρέτηση πελατών στο κομμάτι της τεχνικής υποστήριξης για το φυσικό & ηλεκτρονικό κατάστημα.
Αρμοδιότητες- Επικοινωνία με πελάτες και την υποστήριξη τους στην επιλογή τεχνικών λύσεων (Presales/Sales support)
- Τεχνική υποστήριξη των προϊόντων της εταιρείας
- Διαχείριση & Τεχνικός έλεγχος επιστροφών ή ακυρώσεων
- Διαχείριση και έλεγχος παραλαβών εμπορευμάτων
- Διαχείριση και εκτέλεση παραγγελιών
- Έλεγχος διαθεσιμότητας προϊόντων που προβάλλονται στο e-shop