Θα ήθελες να κάνεις καριέρα στον τραπεζικό τομέα κάνοντας το πρώτο σου βήμα ως Στέλεχος Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών; Έχεις άριστες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές δεξιότητες; Θα ήθελες να ασχοληθείς με την εξυπηρέτηση πελατών στη διαχείριση προβλημάτων και την κάλυψη αναγκών σε τραπεζικά προϊόντα και υπηρεσίες;
Εάν σε ενδιαφέρει να ενταχθείς και να εξελιχθείς σε ένα από τα μεγαλύτερα Τραπεζικά Call Centers κάνε την αίτησή σου τώρα και διεκδίκησε μία θέση με μεγάλες παροχές και προνόμια.
Αρμοδιότητες:
• Εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου, email ή διαδικτυακής συνομιλίας
• Κατανόηση των εξειδικευμένων αναγκών του πελάτη και προώθηση βέλτιστων λύσεων
• Ενημέρωση των υφιστάμενων και δυνητικών πελατών για τραπεζικά προϊόντα και υπηρεσίες
• Διαχείριση χαρτοφυλακίου πελατών
• Διαχείριση παράπονων πελατών και επίλυση προβλημάτων
• Παροχή τεχνικής υποστήριξης σε προϊόντα και υπηρεσίες ψηφιακής τεχνολογίας
• Cross sell σε τραπεζικά προϊόντα και υπηρεσίες