Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

09/11/2021

Εκπρόσωπος Εξυπηρέτησης Πελατών

Τηλεφωνικές Υπηρεσίες

Πόλη ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Γενικό Λύκειο

Περιγραφή

Γνωρίζεις πολύ καλά την αλβανική γλώσσα; Ενθουσιάζεσαι στην ιδέα της επικοινωνίας και της επίλυσης αιτημάτων πελατών, ώστε να εργαστείς ως Εκπρόσωπος Εξυπηρέτησης Πελατών γνωστής εταιρείας τραπεζοασφαλιστικών προϊόντων;


Αν η απάντηση σου σε όλα τα παραπάνω είναι θετική, τότε κάνε την αίτησή σου τώρα και διεκδίκησε μία θέση εργασίας ως Εκπρόσωπος Εξυπηρέτησης Πελατών


Ως Εκπρόσωπος Εξυπηρέτησης Πελατών, οι κύριες αρμοδιότητές σου θα είναι:

Εξυπηρέτηση και διαχείριση αιτημάτων των πελατών μέσω εισερχόμενων κλήσεων
Παροχή γρήγορων και ικανοποιητικών λύσεων στα αιτήματα των πελατών
Καταχώριση δεδομένων και διατήρηση ιστορικού των αιτημάτων
Διαχείριση παραπόνων με επαγγελματισμό και ευγένεια

Απαραίτητα Προσόντα

Προκειμένου να ανταποκρίνεται το προφίλ σου στις απαιτήσεις της θέσης του/της Εκπροσώπου Εξυπηρέτησης Πελατών, χρειάζονται οι παρακάτω δεξιότητες:

Πολύ καλή γνώση της Αλβανικής γλώσσας
Καλή γνώση της Ελληνικής Γλώσσας
Άριστη χρήση Η/Υ
Γνώση αγγλικών
Πελατοκεντρική προσέγγιση
Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες
Ομαδικό πνεύμα

Παροχές

H εταιρεία προσφέρει για την θέση του/της Εκπροσώπου Εξυπηρέτησης Πελατών τα εξής:

Αορίστου σύμβαση εργασίας
Δυνατότητα μερικής τηλεργασίας
Σταθερό μηνιαίο μισθό
Ευελιξία (κυλιόμενες βάρδιες)
Μπόνους


Αν ενδιαφέρεσαι για τη θέση του/της Εκπρόσωπος Εξυπηρέτησης Πελατών, μπορείς να κάνεις την αίτηση σου τώρα!


Για πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε στο +30 2166001373 και να ζητήσετε την Γεωργία Σκρέκα ή μέσω email στο gskreka@randstad.gr.