Η Optimal HR, για λογαριασμό εταιρείας πελάτη της, αναζητά Υπάλληλο Γραμματειακής Υποστήριξης.
Η/Ο υποψήφια/ιος θα αναλάβει τη γραμματειακή υποστήριξη της εταιρείας και θα λειτουργεί ως σημείο αναφοράς προς όλα τα τμήματα.
Ενδεικτικές Αρμοδιότητες:
- Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων, αλληλογραφίας και εταιρικού email
- Αρχειοθέτηση (φυσική και ηλεκτρονική)
- Υποδοχή καλεσμένων, εποπτεία και διαχείριση αιθουσών & χώρων
- Εξωτερικές εργασίες και επικοινωνία με τράπεζες και δημόσιους φορείς
- Διαχείριση συμβατικών εγγράφων και ευαίσθητων πληροφοριών
- Σύνταξη πρακτικών Διοικητικών Συμβουλίων / Επιτροπών