Περιγραφή
Κύριες Αρμοδιότητες:
• Προγραμματισμός συναντήσεων
• Προετοιμασία υπηρεσιακών εγγράφων και επιστολών
• Παραγωγή αναφορών
• Αρχειοθέτηση εγγράφων σε ηλεκτρονική και φυσική μορφή
• Διαχείριση υλικού και εξοπλισμού γραφείου
Απαραίτητα Προσόντα
Προσόντα:
● Προϋπηρεσία τουλάχιστον τριών ετών σε γραμματειακή υποστήριξη Ανώτατου Στελέχους Διοίκησης.
● Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ Οικονομικής/Νομικής Κατεύθυνσης
● Άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας και εφαρμογών MS Office (Excel,Word)
● Δυνατότητα σύνταξης κειμένων, παρουσιάσεων και δακτυλογράφηση με τυφλό σύστημα
● Επικοινωνιακά και οργανωτικά προσόντα, δυνατότητα εργασίας με αυστηρά χρονοδιαγράμματα
Παροχές
Παροχές:
● Πενθήμερη πλήρης απασχόληση
● Σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
● Ανταγωνιστικές αποδοχές