Ζητείται Υπάλληλος Υποδοχής - Receptionist σε ξενοδοχείο 5* στην Μύκονο για το υπόλοιπο της τουριστικής σεζόν.
Συνοπτική περιγραφή
Υπεύθυνος/η για την υποδοχή του πελάτη στο ξενοδοχείο, ενημέρωση, επιβεβαίωση κράτησης και πληρωμής καθώς επίσης την άμεση εξυπηρέτησή των αιτημάτων του κατά τη διάρκεια παραμονής στο ξενοδοχείο.
Άμεσοι προΪστάμενοι: General Manager, Operations Manager
Καθήκοντα και Αρμοδιότητες
Πριν την άφιξη του πελάτη είναι υπεύθυνος/η για:
- Την ηλεκτρονική επικοινωνία, την ενημέρωση και την καταγραφή πληροφοριών που αφορούν στην άφιξη και μεταφορά του πελάτη από και προς αεροδρόμιο
- Τη σωστή επικοινωνία με τον πελάτη και την προώθηση προς αυτόν των υπηρεσιών που παρέχει το ξενοδοχείο
- Το χειρισμό και του προγράμματος κρατήσεων κατόπιν εκπαίδευσης από την εταιρεία και τους προϊσταμένους
- Την είσπραξη των προκαταβολών ή και του 100% του ποσού (αναλόγως την πολιτική) της κράτησης και στη συνέχεια υποχρεωμένος να ενημερώνει στο τέλος κάθε βάρδιας τον εκάστοτε συνάδελφό του για τις εισπράξεις της ημέρας
- Την εκτύπωση της κράτησης του πελάτη και τη σωστή αρχειοθέτησή της μαζί με την απόδειξη προείσπραξης ή πληρωμής
- Οργάνωση προγράμματος για τα δρομολόγια των οδηγών και ενημέρωση αυτών
- Οργάνωση προγράμματος Housekeeping και ανάθεση αυτού στους αρμόδιους εργαζόμενους
Κατά τη διάρκεια παραμονής του πελάτη είναι υπεύθυνος για:
- Tην εξυπηρέτηση όλων των αιτημάτων που έχει ο πελάτης από την ώρα του check in μέχρι την ώρα του check out
- Την καταγραφή των παραπόνων του πελάτη ,την άμεση ενημέρωση των προΪσταμένων του και στη συνέχεια σε συνεργασία μαζί τους να προβεί στις κατάλληλες ενέργειες ώστε το πρόβλημα να ξεπεραστεί ή να εκτονωθεί και ο πελάτης να είναι ικανοποιημένος
- Την ενημέρωση του πελάτη για συμπληρωματικές υπηρεσίες που παρέχει το ξενοδοχείο
- Την ενημέρωση του πελάτη σχετικά με τις δραστηριότητες στο νησί της Μυκόνου καθώς και για τη διενέργεια κρατήσεων σε καταστήματα και υπηρεσίες που επιθυμεί ο πελάτης
Κατά την αποχώρηση (checkout) του πελάτη είναι υπεύθυνος για:
- Tην άμεση έκδοση όλων των παραστατικών (απόδειξη, τιμολόγιο, φόρος διαμονής) κατά τη στιγμή αποχώρησης του πελάτη
- Tην διακριτική ερώτηση προς τον πελάτη αρέσκειας ή δυσαρέσκειας προς το ξενοδοχείο και τις υπηρεσίες του με την προτροπή, ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ, για θετικά σχόλια καθώς και απευθείας κράτηση την επόμενη φορά.
Μετά τη διαμονή του πελάτη είναι υπεύθυνος για:
- Tη διαχείριση όλων των «μετά τη διαμονή» μηνυμάτων που μπορεί να στείλει ο πελάτης. Οι απαντήσεις ελέγχονται από τον αρμόδιο προΪστάμενο
- Την καταγραφή τυχόν παραπόνων μέσω μηνυμάτων ή κριτικών στα διαφημιστικά κανάλια
- Την αρχειοθέτηση όλων των παραστατικών στο ειδικό αρχείο κρατήσεων