Περιγραφή
H Ελγεν αναζητά άτομο για τη θέση της Διαχειρισης Γραφειου
ΚΥΡΙΕΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ
• Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου
• Διαχείριση αλληλογραφίας
• Διαχείριση/Υποστήριξη του προγράμματος της Διοίκησης
• Επικοινωνία με συνεργάτες
• Επικοινωνία με προμηθευτές εξωτερικού
Απαραίτητα Προσόντα
Απαραίτητα Προσόντα:
• Πτυχίο Οικονομικής κατεύθυνσης ή Logistics
• Άριστη γνώση εφαρμογών MS Office (Word/Excel/Outlook)
• Γνώση αγγλικής γλώσσας
• Άριστες δεξιότητες επικοινωνίας σε γραπτό και προφορικό επίπεδο
• Οργανωτικές ικανότητες
Παροχές
Γιατί να έρθετε στην ομάδα
Στην Ελγεν σεβόμαστε την αξιοπρέπεια και την αξία του καθενός και αποδεικνύουμε έμπρακτα την πεποίθηση ότι οι εργαζόμενοι αποτελούν το μεγαλύτερό μας κεφάλαιο. Για αυτόν τον λόγο προσφέρουμε στους εργαζόμενους:
• Προγράμματα εκπαίδευσης με στόχο την συνεχή βελτίωση και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους
• Ευκαιρίες εξέλιξης
• Ανταγωνιστικό σύστημα αμοιβών και παροχών βάσει των πιο σύγχρονων συστημάτων αξιολόγησης απόδοσης
• Σύγχρονη ομαδική ασφαλιστική και νοσοκομειακή κάλυψη
Προσλαμβάνουμε και προωθούμε ανθρώπους με κριτήριο όχι μόνο τα προσόντα, και τις ικανότητες τους αλλά και την θέλησή τους για συνεχή βελτίωση και όρεξη για δουλειά.
Θέλουμε ανθρώπους που θα συμβάλουν στο όραμά μας, να λειτουργούμε όλοι μαζί σαν μία ομάδα με ένα στόχο και ένα όραμα που θα μας εξασφαλίζουν την επιτυχία.
Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια