Αναζητούμε συμβούλους με άνεση στην επικοινωνία και ικανότητα στην εξυπηρέτηση πελατών. Ως μέλος της 360 Connect, θυγατρικής εταιρίας της VODAFONE, μια από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρίες τηλεπικοινωνιών θα έχεις την ευκαιρία να εκπαιδευτείς στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση, να μάθεις να αντιμετωπίζεις ζητήματα και ερωτήσεις που προκύπτουν, χρησιμοποιώντας αποτελεσματικές δεξιότητες διαχείρισης αιτημάτων και επικοινωνίας. Και όλα αυτά σε ένα σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον με προοπτικές εξέλιξης.
Εάν πιστεύεις ότι η θέση του Σύμβουλος Εξυπηρέτησης Πελατών & Διαχείρισης Αιτημάτων Vodafone μέσω Chat ταιριάζει στα ενδιαφέροντά σου, κάνε την κίνηση και στείλε μας το βιογραφικό σου τώρα.
Ποιες θα είναι οι αρμοδιότητές σου:
• Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών αναφορικά με το εμπορικό πλαίσιο συνεργασίας με την Vodafone (ανάλυση λογαριασμών, παράταση πληρωμών κτλ.)
• Διαχείριση αιτημάτων μέσω εναλλακτικών καναλιών (Chat, Email & Facebook)
• Καταχώρηση δεδομένων εντός της CRM πλατφόρμας